Critical Perspectives on Educational Policies and Professional Identities
Produktbeskrivelse
Denne redigerte antologien er den første som utelukkende fremhever arbeidet til doktorgradsnyutdannede. «Critical Perspectives on Educational Policies and Professional Identities» fremlegger et viktig eksempel på doktorgradsforskning innen feltet utdanningspolitikk, og setter fokus på hvordan funnene kan overføres på tvers av ulike utdanningssektorer. Samlingen inkluderer banebrytende arbeider fra 14 doktorgradsnyutdannede ved Universitetet i Vest-England (UWE), som vanligvis skriver i samarbeid med en erfaren akademiker fra sitt veilederteam. Antologien undersøker utdanningspolitikkens rolle og dens innvirkning på profesjonelle identiteter for de som arbeider innen sektorene, inkludert de endrede profesjonelle og politiske kontekstene som nå påvirker doktorgradsstudenter og deres kolleger. Kapitlene er inndelt i tre tematiske seksjoner, hver med bidrag fra et bredt spekter av utdanningsmiljøer: Konstruksjoner av det profesjonelle og samfunnet; Granskning av.