Emerald Publishing Limited

Sex and Social Media

Sex and Social Media

Produktbeskrivelse

Boken "Sex and Social Media" utfordrer de vanlige oppfatningene om seksualitet i den digitale tidsalderen, som ofte blir ansett som avvikende eller risikabelt, og som noe ungdommer driver med uten å vite bedre. Gjennom akademisk forskning viser forfatterne at seksuell interaksjon via sosiale medier faktisk kan gi individer muligheten til å leke med og utvikle sine identiteter, bygge meningsfulle relasjoner, og fremme aksept av seg selv samt skape fellesskap. Denne boken retter seg mot lesere som er nysgjerrige og åpne for å utforske det mangfoldige og rike landskapet av seksuelle praksiser knyttet til sosiale medier. Den fremhever forskjellen mellom mediesensasjonene som ofte vekker frykt, og de populære søkene på Google som viser et ønske om å engasjere seg i slike praksiser. Forfatterne beskriver hvordan sosiale medier har endret og formet sexlivet, avklarer vanlige misoppfatninger rundt seksualitet i digitale rom, og forklarer hvilke steder og praksiser som regnes som seksuell aktivitet på sosiale medier. Kapitlene tar for seg de mest utbredte misoppfatningene og bekymringene knyttet til seksualitet formidlet gjennom sosiale medier, og undersøker hvordan disse praksisene er en integrert del av vår moderne hverdag.

Prishistorikk

Lavest
260 KR
Høyest
272 KR
Gjennomsnitt
266 KR
Median
266 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Emerald Publishing Limited
Navn Sex and Social Media
GTIN/EAN/ISBN 9781839094095
Kategorier Bøker