Emerald Publishing Limited

The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies

The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies

Produktbeskrivelse

Digitalisering har fullstendig endret landskapet innen markedsføring. Den har påvirket forbruksvaner, forbrukeratferd og kjøpsprosesser på en grunnleggende måte. I tillegg har den medført betydelige endringer i markedsføringsstrategier, taktikker og prosesser, samt introdusert en rekke metoder som gjør det mulig for bedrifter av alle typer og størrelser å forbedre sine kommersielle handlinger. "The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies" er det første volumet i serien "Marketing and Technology: New Horizons and Challenges". Denne serien publiserer banebrytende, høykvalitets og originale bidrag som presenterer resultater, teorier, konsepter, modeller og anvendelser av de nyeste teknologiene i markedsføringsfeltet. I dette volumet dekkes emner som fremveksten av sosiale medier som markedsføringsverktøy, tilpasning av den nettbaserte brukeropplevelsen, prisingstrategier i en digitalisert tidsalder, samt personvernhensyn og etiske vurderinger i det digitale landskapet. Videre diskuteres bruken av CRM-løsninger for kundefokuserte strategier og viktigheten av bedriftsansvar.

Prishistorikk

Lavest
1072 KR
Høyest
1117 KR
Gjennomsnitt
1096 KR
Median
1095 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Emerald Publishing Limited
Navn The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies
GTIN/EAN/ISBN 9781837536870
Kategorier Bøker