Hvordan kan vi få en medarbeider som aldri har opplevd førsteklasses kundeservice, til å gi det? Svaret er enkelt: Vi må rulle ut den røde løperen for dem! "Employees First!" presenterer anerkjennelsesstrategier og metoder for å vise takknemlighet, men det går dypere enn som så. Du vil lære hvordan det å gi teammedlemmene dine en stemme i bedriften, støtte dem med kunnskap og opplæring, gi dem en mening med arbeidet og rettferdig lønn, fører til høyere produktivitet og mer tilfredse kunder. Oppdag hva ekte empowerering innebærer, og hvorfor det er gunstig for alle involverte å bygge en mangfoldig kultur av inkludering. Donna deler mange velprøvde ideer for å ta imot nye ansatte med stil og sørge for at den røde løperen forblir utover lang tid, i tillegg til tips om hvordan man kan fremme en kultur av vennlighet og skape rom for kolleger til å støtte hverandre. Mest av alt vil du få strategier for å hedre de som gjør bedriften din til det den er – dine interne kunder, ditt team. "Employees First!"