Produktbeskrivelse
Boken "Design Thinking Methodology Book" gir en grundig innføring i design tenkning som metodeverktøy, benyttet av høytytende virksomheter, oppstartsbedrifter og organisasjoner for å utvikle nyskapende produkter, teknologier, tjenester, forretningsmodeller, markedsføringsideer, prosesser, rom og løsninger for varierte forretningsmessige, sosiale og dagligdagse utfordringer. I boken finner du lett anvendelige design thinking teknikker som HMW-spørsmål, personas, tankekart, empatikart, affinitetsdiagram, verdiløftcanvas, storyboard, årsak-og-effekt-diagram, brainstorming, hjernedumper, omvendt brainstorming, benchmarking, reise kart og prototyping. En virkelighetsnær casestudie blir benyttet for å introdusere design thinking metodologi og teknikker på en praktisk måte, rettet mot et bredt spekter av utøvere, inkludert prosjektledere og IT-spesialister, innovasjonsteam, markedsføringsprofesjonelle og merkevareledere, produktledere, designere, konsulenter, eksperter innen strategisk planlegging samt ledere på toppnivå.