Enna

The Toyota Way in Sales and Marketing

The Toyota Way in Sales and Marketing

Produktbeskrivelse

Boken "The Toyota Way in Sales and Marketing" utforsker hvordan prinsippene for Lean produksjon kan tilpasses og implementeres i en salgsorganisasjon. Den gir en grundig gjennomgang av hvordan Lean og Kaizen kan brukes effektivt innen områder som kundeservice, forhandlernettverk, kundeopplevelse, og tilbakemeldinger til produksjonsdelen av Toyota. Leserne vil lære hvordan disse metodene skaper en mer strømlinjeformet og responsiv tilnærming til salg og markedsføring, og hvordan de kan optimalisere prosesser for å møte kundenes behov bedre. Denne boken gir verdifulle innsikter for både praktikere og ledere som ønsker å forbedre sine salgsstrategier ved å innarbeide Lean-filosofien.

Prishistorikk

Lavest
343 KR
Høyest
358 KR
Gjennomsnitt
350 KR
Median
350 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Enna
Navn The Toyota Way in Sales and Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781926537085
Kategorier Bøker