Entrepreneur Press

No BS Marketing to Seniors and Leading Edge Boomers

No BS Marketing to Seniors and Leading Edge Boomers

Produktbeskrivelse

Gå dit pengene er: BOOMERE OG SENIORER: * Holder over 50 % av landets rikdom og en betydelig del av det diskresjonsmessige forbruket * 46 % har en nettoformue som overstiger 2 millioner dollar * Besitter $1 av hver $2 som er tilgjengelig for annonsører, markedsførere, handelsmenn og tjenesteleverandører. Denne boken handler ikke om samfunnsansvar, forretningskvalitet eller store, brede ideer. Det er en praktisk håndbok for å skaffe penger fra de som har dem og som, når de blir tilbudt riktige grunner og deres interesser blir ivaretatt, er svært villige til å bruke dem — på så å si alt, og enda mer, til høyere gjennomsnittspriser enn noen andre forbrukere. Innholdet dekker: * Hva de ledende boomere og seniorer kjøper og hvorfor; mangfoldet og omfanget av deres forbruk vil overraske deg * Muligheter med de velstående og de som fortsatt jobber: mens 10 000 går av med pensjon hver dag, planlegger 72 % av boomerne å fortsette å arbeide etter fylte 65 år * Kraften av profilering: lær hvordan du kan dele opp dette markedet, utvikle profilen av din ideelle kunde innen denne demografien og bruke den lønnsomt.

Prishistorikk

Lavest
201 KR
Høyest
229 KR
Gjennomsnitt
209 KR
Median
205 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Entrepreneur Press
Navn No BS Marketing to Seniors and Leading Edge Boomers
GTIN/EAN/ISBN 9781599184500
Kategorier Bøker