Essential Mathematics for Games and Interactive Applications av James M. Van Verth, Lars M. Bishop

Essential Mathematics for Games and Interactive Applications av James M. Van Verth, Lars M. Bishop

Produktbeskrivelse

Få ekspertveiledning i matematikken som er nødvendig for 3D-spillprogrammering med "Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, Third Edition". Utviklet fra forfatternes populære tutorial fra Game Developers Conference (GDC), belyser denne boken hvor viktig matematikk er i 3D-programmering. Den gir en grundig forståelse av hvordan man korrekt animerer, simulerer og gjengir scener, samtidig som den diskuterer matematikken som ligger til grunn for disse prosessene. Den tredje utgaven er helt revidert for å rette opp feil og forbedre stoffets flyt. Den gjenspeiler den økte bruken av shader-grafikkpiper, som i DirectX 11, OpenGL ES (GLES), og OpenGL Core Profile. I tillegg oppdaterer den materialet om sanntidsgrafikk med fokus på mer realistiske materialer og belysning. Boken gir et solid fundament for vellykket 3D-programmering ved å dekke de lave matematiske og geometriske representasjonene og algoritmene som er kjernen i enhver spillmotor. Den utforsker også alle stadier av gjengivelsesprosessen.

Prishistorikk

Lavest
1369 KR
Høyest
1530 KR
Gjennomsnitt
1477 KR
Median
1499 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Essential Mathematics for Games and Interactive Applications av James M. Van Verth, Lars M. Bishop
GTIN/EAN/ISBN 9781482250923
Kategorier Bøker