Essentials of Marketing Research ISE av Joseph Hair, Mary Celsi, David Ortinau, Robert Bush, Dana E. Harrison

Essentials of Marketing Research ISE av Joseph Hair, Mary Celsi, David Ortinau, Robert Bush, Dana E. Harrison

Produktbeskrivelse

«Essentials of Marketing Research» benytter en anvendelsesorientert tilnærming som gir studenter de nødvendige verktøyene og ferdighetene for å løse forretningsutfordringer og utnytte muligheter. Forfatternes omfattende erfaring innen markedsundersøkelser kommer tydelig frem, fra deres grundige behandling av kvalitativ forskning til dekningen av regler for utvalgsstørrelse, bakgrunnslitteratur, samt nye verktøy og teknikker innen markedsforskning. Den sjette utgaven av boken gir studenter en solid forståelse av prinsippene for markedsundersøkelser, samtidig som den er kompakt nok til å brukes i ulike case-studier og prosjektarbeid. Boken inkluderer også en pågående case og tilhørende datasett. Den tilgjengelig med McGraw-Hill Connect® og SmartBook 2.0.

Prishistorikk

Lavest
749 KR
Høyest
814 KR
Gjennomsnitt
790 KR
Median
798 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Essentials of Marketing Research ISE av Joseph Hair, Mary Celsi, David Ortinau, Robert Bush, Dana E. Harrison
GTIN/EAN/ISBN 9781266261503
Kategorier Bøker