Etablering og ledelse av Svein Erik Foss, Ivar Moe
Produktbeskrivelse
Boken "Etablering og ledelse" utforsker essensielle temaer innen ledelse, organisasjon, markedsføring og økonomi. Den er omhyggelig utformet for å tilfredsstille kravene som stilles i mesterprøven for Etablering og ledelse, samt i faget Ledelse, økonomi og markedsføring (LØM) ved teknisk fagskole. Med en helhetlig tilnærming integrerer boken de tre fagområdene, noe som gir elevene en bedre forståelse av hvordan de relaterer til hverandre. Dette er avgjørende for å forberede seg på eksamen og det praktiske arbeidslivet. Boken er strukturert slik at de første tolv kapitlene fokuserer primært på ledelse, mens de påfølgende kapitlene fremhever markedsføring. Økonomi blir grundig behandlet fra kapittel nitten. For å styrke læringen, oppfordres leserne til å løse oppgaver gjennom kursforløpet, og i tillegg er det utviklet en egen oppgavesamling, "Etablering og ledelse - ledelse og markedsføring og økonomi til mesterprøven, oppgavesamling", som komplementerer bokens innhold.