Lean B2B tar deg fra idé til produkt-markedstilpasning for B2B. Oppstartsbedrifter har ikke ubegrenset tid til råd. For å oppnå en solid produkt-markedstilpasning, er det nødvendig med en tydelig veikart, effektive strategier for å lære av markedet og kundene, samt en ramme for når man skal pivotere eller fortsette i samme retning. Dessverre er mye av rådene som tilbys ofte ufullstendige, urealistiske eller misforstått, og ikke tilpasset den spesifikke B2B-reisen. Gründere kan utvikle sine egne prosesser gjennom prøving og feiling, men dette kan lett medføre feiltrinn. Hva oppstartsbedrifter egentlig trenger er... En dokumentert spillbok. Tusener av entreprenører og innovatører har allerede fått nytte av Lean B2B (både første og andre utgave) for å raskt navigere fra idé til produkt-markedstilpasning i B2B. Suksesshistoriene inkluderer oppstartsbedrifter som Loopio, Knoetic, Flutura, Cobrainer og Jupl, som har utnyttet metodikken for å lære, teste, validere og bygge bærekraftige virksomheter. I tillegg har intraprenører, bedriftsinnovatører og innovationskonsulenter frukted av dette arbeidet i selskaper av ulike størrelser.