I "The SaaS Email Marketing Playbook" får du tilgang til en uvurderlig ressurs med direkte og praktiske tips som er nyttige for både erfarne email-markedsførere og nykommere. Uansett hvor fantastisk ditt produkt måtte være, viser erfaringen at mellom 40-60 % av gratisprøvene aldri blir brukt igjen. Dette kan føre til at du mister opp til 60 % av dine hardt opptjente registreringer. Så hva gjør du med det? Email-markedsføring er en av de mest effektive aktivitetene en SaaS-bedrift kan gjøre. Den kan hjelpe deg med å: * Øke onboarding og konverteringer fra gratisprøver; * Redusere churn; og * Øke den månedlige tilbakevendende inntekten (MRR). Ved å lansere en enkelt kampanje i dag, kan du betydelig øke konverteringene dine og dra nytte av denne økningen på en forutsigbar og kontinuerlig måte, uke etter uke. Dette er styrken ved automatisering. Det var også slik vi utviklet et oppsalgprogram hos LANDR som genererte opptil 42 % av ukentlige abonnements-konverteringer. Da jeg begynte i LANDR, sendte vi kun 3 automatiserte e-poster (og bare 1 av dem...).