Events Management av Glenn A. J. Bowdin, Johnny (University of Technology Sydney Australia) Allen, Rob (University Technology Sydney Australia) Harris
Produktbeskrivelse
Events Management er en uunnværlig introduksjonstekst som gir en grundig dekning av emner innen planlegging og ledelse av arrangementer. I sin fjerde utgave tilbyr boken en omfattende veiledning fra A til Å om prinsippene og praksisene for organisering av vellykkede arrangementer. Den dekker kritiske områder som eventdesign, logistikk, markedsføring, personalforvaltning, økonomisk planlegging, risikostyring, konsekvenser, evaluering, og rapportering. Denne reviderte utgaven er oppdatert med nytt innhold om teknologi, inkludert virtuelle og hybride arrangementer, samt konsepter som sosial kapital, myk makt, sosial inkludering, likestilling, tilgjengelighet og mangfold, samt de nyeste bransjerapportene, forskningen og rettslige rammeverkene. Boken har en logisk oppbygning og inneholder nye casestudier som viser virkelige anvendelser og fremhever utfordringer knyttet til planlegging av arrangementer av alle typer og størrelser, på tvers av ulike geografiske områder.