Events Marketing Management av Ivna Reic

Events Marketing Management av Ivna Reic

Produktbeskrivelse

Denne læreboken gir studenter en uunnværlig innføring i de teoretiske prinsippene og de praktiske aspektene ved markedsføring av arrangementer. For å markedsføre arrangementer på en effektiv måte, er det avgjørende å se på markedsføring fra arrangørens perspektiv, samtidig som man knytter dette til forbrukernes opplevelser og forventninger. Boken er unik i den forstand at den fokuserer på de spesielle kjennetegnene ved markedsføring i arrangementsbransjen, idet den utforsker begge sider av markedsføringsmynten – tilbudssiden og etterspørselen – innenfor en spesifikk kontekst for arrangementer. Leseren tas gjennom grunnleggende prinsipper for markedsføringsmiksen, en grundig utforskning av arenaen for eventmarkedsføring, samt forbrukeropplevelser og engasjement. Boken gir også innsikt i strategier og taktikker som brukes for å håndtere markedsføringsaktiviteter knyttet til arrangementer. Teknologibruk, samt viktigheten av sponsing og PR, blir også belyst gjennom internasjonale casestudier som illustrerer de praktiske realitetene innen markedsføring av arrangementer.

Prishistorikk

Lavest
629 KR
Høyest
807 KR
Gjennomsnitt
756 KR
Median
789 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Events Marketing Management av Ivna Reic
GTIN/EAN/ISBN 9780415533584
Kategorier Bøker