Everyday Business Storytelling av Janine Kurnoff, Lee Lazarus
Produktbeskrivelse
I boken 'Everyday Business Storytelling' gir Janine Kurnoff og Lee Lazarus leserne en praktisk og lettfattelig veiledning for å forvandle forretningskommunikasjon til minneverdige narrativer som fremmer samtaler og fremmer karrieren din. Med bakgrunn fra å hjelpe ledere i noen av verdens største merker, inkludert Colgate-Palmolive, Nestlé, T-Mobile, Medtronic og Meta, trekker forfatterne på flere tiårs erfaring for å gi klarhet og mening til forretningsbudskap. Enten du lager en presentasjon, skriver en viktig e-post, må påvirke samtalen i et møte med ledelsen, eller kommunisere med data, tilbyr 'Everyday Business Storytelling' en innsiktsfull utforskning av hvordan man kan utvikle overbevisende fortellinger som tilfredsstiller en variert målgruppe. Du vil oppdage hvordan du kan bruke et enkelt, repeterbart rammeverk for å transformere ideene, dataene og innsiktene dine til en autentisk og overbevisende historie.