Experience Design av Patrick Newbery, Kevin Farnham
Produktbeskrivelse
Boken 'Experience Design' av Patrick Newbery og Kevin Farnham tar for seg hvordan bedrifter kan bygge bro mellom forretningsstrategi og design for å forbedre kundeopplevelsen. Virksomheter blomstrer når de evner å engasjere kundene sine, men mange mangler de nødvendige verktøyene, begrepene og prosessene for å utnytte designets kraft til fulle. Denne boka illustrerer hvordan kvaliteten på kundeopplevelsen er avgjørende for å oppnå bedre engasjement og økt livstidsverdi for kunden. 'Experience Design' lærer bedrifter å se på design som en prosess, og hvordan denne prosessen kan benyttes til å skape en bedre opplevelse gjennom hele kundereisen. I tillegg fungerer boken som en nyttig referanse for både designere og bedriftsledere, og bidrar til at team kan samarbeide mer effektivt, samtidig som fokuset holdes på kvaliteten av de opplevelsene kundene møter. Boken gir også innsikt i hvordan erfaringer kan designes i sentrum for beslutningsprosesser for å forbedre kundetilfredsheten.