Fagbokforlaget

Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet

Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet

Produktbeskrivelse

Boken "Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet" av Frode Hjertnes gir en grundig innsikt i markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse som er spesielt tilpasset LØM-emnet ved fagskolene. I tillegg til markedsføringsfokuset dekkes også økonomistyring i en egen lærebok. Hovedmålsetningen er å utvikle studentenes evne til å ta veloverveide beslutninger som angår både intern styring og ekstern tilpasning til kundenes behov og ønsker i markedet. Boken utforsker hvordan eksterne krav og forventninger former den interne styringen av virksomheter. Med et bredt spekter av eksempler fra ulike bransjer, presenterer boken problemstillinger som berører både administrativ og markedsføringsmessig praksis. Leserne vil lære å identifisere relevante kundegrupper og forstå hvordan de kan benytte forskjellige markedsføringsvirkemidler effektivt for å oppnå ønsket gjennomslag. I tillegg drøftes hvordan organisasjoner kan struktureres og ledes i forskjellige situasjoner, samt strategier for rekruttering og motivasjon av medarbeidere. Læreboken er også utstyrt med kontrollspørsmål, egentreningsoppgaver og caseoppgaver som fremmer aktiv læring. Den nyeste utgaven er oppdatert i henhold til de nye læreplanene, samt de siste trendene innen digitalisering og bærekraft. Frode Hjertnes underviser i LØM-emnet ved Fagskulen Vestland.

Prishistorikk

Lavest
739 KR
Høyest
739 KR
Gjennomsnitt
739 KR
Median
739 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Fagbokforlaget
Navn Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
GTIN/EAN/ISBN 9788245048681
Kategorier Bøker