Fagbokforlaget

Markedsføring

Markedsføring

Produktbeskrivelse

Boken 'Markedsføring' tar et helhetlig perspektiv på hvordan markedsføring handler om verdibasert forventningsledelse, hvilket fører til verdiskapning der kundene spiller en sentral rolle som deltakere. Gjennom hele verket utforskes sentrale temaer som forventninger, verdier og rollen til kunden som en aktør i verdiskapningen. I dagens marked er det stadig oftere slik at kundene bidrar aktivt i utviklingen av både produkter og tjenester sammen med bedriften. Dette innebærer at markedsføreren ikke bare må se på kunden som en kjøper, men også som en bruker og medprodusent av det endelige produktet. I motsetning til andre innføringsbøker i markedsføring, tar denne boken for seg verdibasert forventningsledelse som et klart gjennomgående perspektiv. Den skiller seg også ut ved å belyse og knytte sammen viktige emner som strategi, innovasjon, etikk, bærekraft og samfunnsansvar på en mer integrert måte. Som en oppdatert andreutgave inkluderer boken nytt og relevant innhold som gjør den til et uvurderlig verktøy for både studenter og praktiserende markedsførere.

Prishistorikk

Lavest
771 KR
Høyest
829 KR
Gjennomsnitt
807 KR
Median
829 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Fagbokforlaget
Navn Markedsføring
GTIN/EAN/ISBN 9788245026559
Kategorier Bøker