Markedskommunikasjon – Prinsipper og påvirkning gir deg en grundig forståelse av hvordan markedskommunikasjon fungerer i en stadig mer kompleks og digitalisert verden. De raske fremskrittene innen digital teknologi, kunstig intelligens og fremveksten av nye mediekanaler har forandret landskapet for markedskommunikasjon radikalt. Likevel finnes det fundamentale prinsipper som forblir uendret. Boken fokuserer på målet om å skape effekter ved å påvirke menneskers tanker og følelser gjennom deres mentale prosesser. Til tross for de hurtige endringene i omgivelsene, er menneskets hjerne et stabilt element, som endrer seg sakte. Forfatterne tar for seg denne tilsynelatende motsetningen, og presenterer en moderne fremstilling av spesialfeltet som også anerkjenner de grunnleggende elementene som gjør at markedskommunikasjon fungerer. Boken skiller seg ut fra andre lærebøker ved å dykke dypere inn i prinsipielle aspekter, enn det som ofte gjøres med fokus på markedsføring og forbrukeratferd.