Fagbokforlaget

Perspektiver på PR

Perspektiver på PR

Produktbeskrivelse

Boken "Perspektiver på PR" utforsker PR-faget fra utradisjonelle vinkler, og gir en dyptgående innsikt som går utover det man vanligvis finner i innføringsbøker. Her fokuseres det ikke på konkrete strategier, taktikker eller teknikker; heller retter man blikket mot fundamentale prinsipper, verdier og holdninger som former bransjen. Redaktør Trond Albert Skjelbred har samlet et mangfold av eksperter fra områder som filosofi, teologi, ledelse, juss, forskning, psykologi og rådgivning. Deres bidrag kaster lys over erfaringer og innsikter som bør supplere det teoretiske grunnlaget studenter, fagpersoner og ledere får fra mer tradisjonelle lærebøker. Dette er ikke et forsvarsskrift for PR-bransjen, men en viktig anledning til refleksjon og debatt. Boken appellerer til studenter på høyere utdanning, næringslivsledere og praktikere innen PR, og egner seg utmerket som obligatorsk samt anbefalt litteratur i kurs og programmer relatert til PR, i tillegg til å være et verdifullt ressurssenter for aktører i næringslivet. Forordet er skrevet av Peggy Simcic Brønn. Trond Albert Skjelbred har omfattende erfaring som rådgiver og har vært medeier og partner i NOR PR, samt rådgiver i kjente selskaper som Geelmuyden Kiese og PwC. Han er også kjent for sitt tidligere forfatterskap, inkludert bøker om PR og konsulentvirksomhet, der han ble tildelt Konsulentprisen i 2014.

Prishistorikk

Lavest
594 KR
Høyest
639 KR
Gjennomsnitt
602 KR
Median
594 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Fagbokforlaget
Navn Perspektiver på PR
GTIN/EAN/ISBN 9788245020786
Kategorier Bøker