Fagbokforlaget

Service og innovasjon

Service og innovasjon

Produktbeskrivelse

Boken 'Service og innovasjon' av Tor W. Andreassen og Line Lervik-Olsen gir leserne en dyp innsikt i hvordan man kan forstå og utvikle tjenester for å drive innovasjon. I første del av boken blir grunnleggende aspekter ved ordinære tjenester utforsket, før det gjøres et interessant skifte mot moderne tjenester, hvor nettbaserte elementer spiller en sentral rolle. Forfatterne analyserer hvordan fysiske tjenester og digitale løsninger kombineres og oppfattes som en helhet av kundene. Dette samspillet illustreres gjennom en modell for moderne tjenesteyting, som omfatter interne ressurser, 'sannhetens øyeblikk' og eksterne resultater. Den andre delen av boken tar for seg innovasjon og de utfordringene som følger med dette. Forfatterne understreker at mange innovasjoner mislykkes i det konkurranseutsatte markedet og påpeker at en bedre forståelse av kundens behov er essensiell for å lykkes med tjenesteinnovasjoner. Boken gir en klar definisjon av innovasjon som både utvikling av nye tjenester og forbedring av eksisterende, og fremhever relevansen av å skape nye verdier for kundene. Dette er en uunngåelig ressurs for både praktikere i industrien og akademikere som ønsker å dykke dypere inn i forbindelsen mellom service og innovasjon.

Prishistorikk

Lavest
548 KR
Høyest
589 KR
Gjennomsnitt
555 KR
Median
548 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Fagbokforlaget
Navn Service og innovasjon
GTIN/EAN/ISBN 9788245035315
Kategorier Bøker