Fagbokforlaget

Strategiboken

Strategiboken

Produktbeskrivelse

I "Strategiboken" dykker forfatterne Tor Øyvind Baardsen, Eirik Sjåholm Knudsen og Lasse B. Lien ned i kjernefaglige spørsmål som angår bedrifters suksess. Hvorfor lykkes noen virksomheter der andre feiler? Hvordan kan innsikten om dette brukes til å ta bedre strategiske beslutninger? Boken gir et innblikk i de underliggende mekanismene som skaper prestasjonsforskjeller mellom ulike selskaper. Den utforsker hvorfor disse forskjellene kan vedvare eller raskt forsvinne, og gir praktiske tiltak som bedrifter kan bruke for å utvikle sine strategier. Forfatterne beskriver en strategi som en bedrifts «teori» om hvordan suksess oppnås, og boken belyser avgjørende beslutninger knyttet til produkter og tjenester, målgrupper, konkurransemetoder, samt nødvendige ressurser for å realisere disse strategiene. "Strategiboken" er en viktig ressurs for studenter som ønsker en innføring i strategi, samt for profesjonelle i næringslivet som ønsker å oppdatere sine kunnskaper innen dette feltet.

Prishistorikk

Lavest
687 KR
Høyest
739 KR
Gjennomsnitt
719 KR
Median
739 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Fagbokforlaget
Navn Strategiboken
GTIN/EAN/ISBN 9788245017885
Kategorier Bøker