FARRAR, STRAUS & GIROUX INC

Subprime Attention Crisis

Subprime Attention Crisis

Produktbeskrivelse

I boken "Subprime Attention Crisis" tar Tim Hwang for seg hvordan store teknologiselskaper omgjør oppmerksomhet til en finansiell ressurs. Gjennom grundig forskning avdekker han at den digitale annonseringen – som er selve motoren i internett – står i fare for å kollapse, og at dette kan minne skremmende mye om boligkrisen vi opplevde i 2008. Hwang belyser de usikre annonsetallene og den uregulerte automatiseringen av budkrigene innen annonsering, samt det enkle faktum at online annonser oftentimes ikke fungerer som tiltenkt. Til tross for at forbrukernes oppmerksomhet aldri har vært mer verdifull, er den virkelige verdien av denne oppmerksomheten – akkurat som subprime-lån – grovt misrepresentert. Dersom den digitale annonseringen skulle kollapse, vil internett og de gratis tjenestene som finnes der, kun bli tilgjengelige for dem med økonomiske midler. Boken er dypt forsket, overbevisende og bekymringsfull, og vil endre måten du ser på internett og dets usikre fremtid. Dette verket fra FSG Originals × Logic analyserer hvordan teknologi opererer i det daglige.

Prishistorikk

Lavest
186 KR
Høyest
217 KR
Gjennomsnitt
200 KR
Median
190 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke FARRAR, STRAUS & GIROUX INC
Navn Subprime Attention Crisis
GTIN/EAN/ISBN 9780374538651
Kategorier Bøker