Film Marketing av Finola (Kings College London UK.) Kerrigan

Film Marketing av Finola (Kings College London UK.) Kerrigan

Produktbeskrivelse

Rollen som film-markedsfører er både grunnleggende og krevende. Promotering utgjør en av de største kostnadene i bransjen, der kampanjen for en storfilm kan koste opptil halvparten av produksjonsbudsjettet. Imidlertid er inntektene fra billettsalg ofte uforutsigbare; relativt få filmer gir overskudd hvert år. Disse markedsforholdene gjør filmbransjen unik, og film-markedsføring krever en spesifikk og krevende ferdighet som bør vies oppmerksomhet tidlig i karrieren til enhver markedsføringsstudent som ønsker å gjøre karriere i industrien. Den nyeste utgaven av 'Film Marketing' er en grundig oppdatering av den første læreboken om film-promotering. I likhet med den første utgaven, tar Kerrigan en socio-kulturell så vel som en forretningsmessig tilnærming til film-markedsføring og dens påvirkning. Boken dekker ulike tilnærminger til promotering avhengig av ulike målsetninger og målgrupper, både internt og eksternt, og på tvers av verden. Denne boken tar for seg alle aspekter av film-markedsføring fra perspektivet til noen med førstehåndserfaring fra bransjen.

Prishistorikk

Lavest
649 KR
Høyest
684 KR
Gjennomsnitt
667 KR
Median
670 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Film Marketing av Finola (Kings College London UK.) Kerrigan
GTIN/EAN/ISBN 9781138013360
Kategorier Bøker