I takt med sosial medies eksplosjon på midten av 2000-tallet har millioner av mennesker startet sine egne plattformer i håp om å oppnå suksess på egne premisser. Men med stor synlighet følger også sårbarhet. Mange opplever selv- tvil og føler seg fanget i en rolle som de tror vil bli akseptert av andre, optimalisert for ekstern godkjenning og algoritmisk suksess. Hva om det å bli fulgt, inkludert kritikken, vurderingen og forventningene som sosial media skaper, faktisk kunne bli et verktøy for personlig vekst? "Followed: The Content Creator's Guide to Being Seen, Facing Judgment, and Designing a Thriving Digital Brand" tar for seg nettopp dette. Gjennom å omfavne selvoppdagelse via selvuttrykk, lærer leseren å se eksponering som en mulighet for personlig utvikling, og å bryte fri fra de imaginære boksene som alltid har vært for trange. Amanda Bucci, innholdsskaper og anerkjent coach innen business og livsstil, deler sine erfaringer med impostor-syndrom og kommer med innsikt om hvordan man kan navigere i den digitale verdenen for å bygge en blomstrende merkevare.