For the Culture av Marcus Collins

For the Culture av Marcus Collins

Produktbeskrivelse

I 'For the Culture' tar Marcus Collins, en strateg med erfaring fra selskaper som Apple, Nike og Beyoncé, oss med på en reise for å forstå de grunnleggende kreftene som former våre kjøpsvalg, handlinger og identitet. Boken utforsker hvordan vi alle, uansett rolle, er markedsførere i hverdagen – enten man er en leder som motiverer sitt team, en ansatt som forbereder en viktig presentasjon, en aktivist som arrangerer en protest, eller en bedriftsleder som lanserer neste store produkt. Collins argumenterer for at den mest effektive måten å påvirke andres atferd på, er gjennom ekte kulturell engasjement. For å inspirere samfunn, må vi først forstå deres verdier og vurdere hva vi kan tilføre deres kultur. Med et solid fundament av data fra over ett hundre år, analyserer Collins hvordan kultur spiller en avgjørende rolle i våre handlinger. Gjennom gripende anekdoter fra sitt eget liv som markedsfører, deler han erfaringer fra sitt arbeid med digitale strategier for Beyoncé, samt samarbeid med iTunes og Nike+.

Prishistorikk

Lavest
274 KR
Høyest
299 KR
Gjennomsnitt
283 KR
Median
280 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn For the Culture av Marcus Collins
GTIN/EAN/ISBN 9781035020010
Kategorier Bøker