FORDHAM UNIVERSITY PRESS

The Economics and Financing of Media Companies

The Economics and Financing of Media Companies

Produktbeskrivelse

I denne oppdaterte og utvidede utgaven av den anerkjente boken "The Economics and Financing of Media Companies" tar den ledende økonomen og mediespesialisten Robert G. Picard for seg de komplekse virksomhetene og aktivitetene til mediefirmaer, sammen med de krefter og problemstillinger som påvirker dem. Picard har inkludert nye eksempler og oppdatert data, med særlig fokus på fremvoksende områder som økonomien bak digital media. Gjennom aktuelle eksempler fra både amerikanske og globale medieselskaper tilbyr boken en rikholdig kilde til informasjon, inkludert nyttige diagrammer og tabeller, som er viktige for både fagfolk og studenter innen medieindustrien. Boken går utover enkle forklaringer og belyser hvordan ulike interne og eksterne krefter påvirker beslutninger i mediefirmaer, samt konsekvensene disse kreftene har for hvilke typer media og innhold som tilbys i dag.

Prishistorikk

Lavest
443 KR
Høyest
462 KR
Gjennomsnitt
453 KR
Median
453 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke FORDHAM UNIVERSITY PRESS
Navn The Economics and Financing of Media Companies
GTIN/EAN/ISBN 9780823232574
Kategorier Bøker