I "Salgslederen" presenterer salgsdirektør Morten Eschen en uvurderlig guide for alle som ønsker å bygge eller forbedre en salgsorganisasjon. Hver gang en ny virksomhet starter opp, begynner også reisen med å etablere et salgsapparat. Det riktige tilnærmingen kan være avgjørende for suksess eller fiasko. Men hva er den rette strategien, og hvordan kan man unngå de vanligste fallgruvene? I denne boken tar Eschen deg med på en praktisk reise der han deler sine innblikk og erfaringer fra oppbyggingen av en salgsorganisasjon i et nytt teleselskap. Boken dekker essensielle emner som beregning av pris per salg, produktivitet, prestasjonsledelse og hvordan man leder nye generasjoner av selgere. "Salgslederen" er en lettfattelig håndbok som er nyttig enten du skal skape en salgsorganisasjon fra grunnen av, skalere en eksisterende organisasjon, eller drifte og vedlikeholde en allerede fungerende salgsstruktur. Morten Eschen har over 15 års erfaring som salgsleder i C25-selskaper og startups, og denne boken er fullpakket med praktiske råd og strategier for å lykkes med salg.