Forlaget Klim

Introduktion til den kulturhistoriske virksomhedsteori

Introduktion til den kulturhistoriske virksomhedsteori

Produktbeskrivelse

I 'Introduktion til den kulturhistoriske virksomhedsteori' rettes fokus mot menneskets daglige virksomhet, enten det er i arbeidslivet eller fritiden. Hver dag er preget av en rekke handlinger som utgjør en kontinuerlig prosess av virksomheter som følger etter hverandre. Gjennom våre daglige erfaringer og aktiviteter, formes vårt selvbilde; noen aspekter bekreftes, mens andre utfordres av de oppgavene og menneskene vi møter. Vår evne til å håndtere konflikter og oppnå mål bidrar sterkt til utviklingen av selvbilde. I denne konteksten presenteres de ulike typene virksomheter, fra rutinepreget til mer bevisst og utfordrende. Boken tar oss med på en reise der vi kvalifiserer oss som aktive og reflekterte individer i en konstant foranderlig verden.

Prishistorikk

Lavest
323 KR
Høyest
336 KR
Gjennomsnitt
330 KR
Median
330 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Forlaget Klim
Navn Introduktion til den kulturhistoriske virksomhedsteori
GTIN/EAN/ISBN 9788779555952
Kategorier Bøker