Fortune Network Publishing Inc

10 Shortcuts into Our Prospects' Minds

10 Shortcuts into Our Prospects' Minds

Produktbeskrivelse

Advarsel: Våre potensielle kunder tar avgjørelser før vi har muligheten til å presentere våre sterke argumenter. Til tross for at vi har imponerende fakta, fordeler, egenskaper, referanser, videoer, brosjyrer, PowerPoint-presentasjoner, bevis og inspirerende historier, bestemmer kundene seg ofte om de ønsker å gjøre forretninger med oss, før vi når fram til vårt mest overbevisende innhold. Hvorfor venter de ikke? Vi kan velge å klage, eller vi kan bidra til å få dem til å ta hurtigere avgjørelser til vår fordel. Vi har bare et par sekunder til rådighet før de fatter sine beslutninger. Det er derfor avgjørende å bruke disse sekundene på en smart måte. Ved å forstå hvordan våre kunder tar avgjørelser kan vi imøtekomme deres prosesser tidlig i samtalen, før de lander på et 'nei'. Korte budskap er mer effektive enn lange, men hvordan kan vi påvirke beslutningene til potensiell kunder på så få sekunder? Spørsmål, indirekte utsagn, mikrostories, analogier og følelsesmessige strategier kan hjelpe oss å navigere raskt gjennom kundens tanker. Hvorfor ikke enkelt ta den direkte veien mot positive avgjørelser? Når vi gir opp.

Prishistorikk

Lavest
189 KR
Høyest
197 KR
Gjennomsnitt
193 KR
Median
193 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Fortune Network Publishing Inc
Navn 10 Shortcuts into Our Prospects' Minds
GTIN/EAN/ISBN 9781948197489
Kategorier Bøker