Start din nettverksmarkedsføring med førstesetninger som virkelig fungerer. Potensielle kunder har en tendens til å dømme deg raskt, så det er viktig å styre denne vurderingen til din fordel. Mange distributører opplever at den vanskeligste delen av prospektering og presentasjon er å finne den riktige førstesetningen. En god førstesetning kan vekke nysgjerrighet og engasjement hos potensielle kunder, mens en dårlig førstesetning kan gjøre det krevende å gjenvinne interessen og tilliten deres. Nyoppstartede distributører har ofte ikke bevist effektive førstesetninger når de begynner. De står overfor usikkerhet om hvorvidt deres førstesetning vil fange oppmerksomheten til prospektene. Denne usikkerheten kan føre til frykt for å henvende seg til potensielle kunder, og i noen tilfeller kan det til og med hindre dem fra å ta det første steget i samtalen. Våre prospekter er opptatt, og de har lite tålmodighet for førstesetninger som ikke fanger interessen deres. I de fleste tilfeller tar de en avgjørelse om hvorvidt de vil lytte allerede i løpet av de første sekundene. Oppdag en rekke vellykkede og morsomme førstesetninger som kan endre måten du tilnærmer deg nettverksmarkedsføring på.