Ønsker du å bli en leder? Eller vil du ha flere ledere i ditt nettverksmarkedsføringsteam? Styrken i din nettverksmarkedsføringsvirksomhet måles ikke i antall distributører, men i antall ledere. Ledere er den langsiktige grunnmuren i virksomheten din. Alle sier de ønsker flere ledere, men hvordan oppnår man dette? Hvordan finner man ledere? Hvordan skaper man ledere? Hvilke ferdigheter trenger vanlige distributører for å utvikle seg til ledere? Vellykkede ledere har en plan; de ønsker å duplisere seg selv som ledere. Denne planen kommer ikke av seg selv. Følg denne planen. I stedet for å bare håpe og ønske på flere ledere, vil denne boken gi deg trinn-for-trinn aktiviteter for faktisk å skape ledere. Ja, det finnes en enkel plan for å bygge ledere, og det er lett å følge. Oppdag hvordan du kan gi vanlige distributører en ledelsestest for å avgjøre om de er klare til å starte på lederveien. Lær deretter hvordan du kan begynne deres opplæringsprosess med de viktigste ledelseslærdommene.