I en verden der mer enn én million mennesker på LinkedIn har stillinger innen kanalmarkedsføring, og titusenvis av jobber innen dette feltet er tilgjengelige, mangler det fortsatt litteratur som adresserer denne viktige sektoren. "Marketing Multiplied" er den ultimate guiden til indirekte kanalmarkedsføring. Bygget på over førti års samlet erfaring utforsker Mike Moore og Peter Thomas hvordan man best kan engasjere kanalpartnere, skape programmer som gir målbare resultater, utvikle en optimal blanding av innhold, rekruttere og ansette talentfulle personer, samt hvordan man kan gi meningsfulle insentiver til kanalpartnerne som motiverer dem til å levere resultater. Tradisjonelle taktikker innen kanalmarkedsføring er i stor grad foreldet. I "Marketing Multiplied" lærer du å tilpasse kanalmarkedsføringsinnsatsen din til moderne markedsføringsmetoder som samsvarer med måten kjøpere ønsker å kjøpe på. Boken kombinerer praktiske rammeverk med virkelige eksempler, hvor Moore og Thomas bryter med de konvensjonelle 'tilfeldige handlingene' som ofte preger bransjen.