Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets
Produktbeskrivelse
Philip Kotler er en av de mest anerkjente skikkelsene innen markedsføring, og hans navn er nesten synonymt med faget. Med mer enn 3 millioner solgte lærebøker på 20 forskjellige språk, anses hans verk for å være markedsføringskanon i 58 land. "Kotler on Marketing" er Kotlers etterlengtede og essensielle veiledning for ledere innen markedsføring, og er nylig forfattet basert på hans utrolig vellykkede forelesninger globalt om markedsføring i det nye årtusen. Denne boken vil raskt oppdatere dine ferdigheter og kunnskaper om de nye utfordringene og mulighetene som hyperkonkurranse, globalisering og Internett medfører. Leserne vil oppdage den nyeste tenkningen innen spennende områder som databaserte markedsføringsstrategier, relasjonsmarkedsføring, høyteknologisk markedsføring, global markedsføring, og markedsføring på nettet. Boken inneholder også Kotlers kloke råd, som har vært til stor hjelp for kjente selskaper som AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merck, DuPont, og Bank of America. Kanskje det mest betydningsfulle...