Lean Solutions: How Companies and Customers Can Create Value and Wealth Together
Produktbeskrivelse
I dagens samfunn opplever vi en betydelig avstand mellom forbrukerne og leverandørene. Forbrukerne har tilgang til et bredere utvalg av høykvalitetsprodukter og kan skaffe seg disse fra et stadig økende antall kilder. Datamaskiner, biler og til og med store detaljhandelsnettsteder lover å møte våre behov. Men hvorfor er ikke forbrukerne lykkeligere? Denne frustrasjonen oppstår nettopp fordi prosessen med å skaffe og bruke disse produktene ofte fører til skuffelser. Hvorfor er det slik at når datamaskinene våre eller mobiltelefonene svikter, er hver interaksjon med hjelpelinjer, supportsentraler eller andre tjenesteleverandører preget av bortkastet tid og ekstra bry? Hvem har vel ikke tilbragt utallige timer i ventetiden på legekontoret, eller kjørt fra mekanikeren bare for å oppleve at 'motorlyset' tenner igjen? I denne boken bygger Womack og Jones videre på prinsippene fra deres bestselger "Lean Thinking". Her presenteres de løsninger som både selskaper og kunder kan benytte for å skape verdi og velstand sammen, og adressere de vanlige frustrasjonene i forbrukeropplevelsen.