FREE PRESS

Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company

Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company

Produktbeskrivelse

Weird Ideas That Work er en banebrytende bok innen ledelsestenkning som gir innsikt i hvordan organisasjoner kan oppnå en balansert tilnærming mellom å opprettholde ytelse og samtidig utvikle nye ideer. For å oppnå suksess må man navigere mellom konvensjonelle metoder og de som er mer motstridende. Kreativitet, innovasjon, og nye ideer er alltid essensielle faktorer for enhver vellykket virksomhet. I denne boken deler Stanford-professor Robert Sutton sin erfaring, og forklarer hvordan de vanlige reglene for forretningsatferd ofte står i kontrast til hva som kreves for å bygge et innovativt selskap. Vanligvis oppfordres vi til å ansette folk som passer inn i eksisterende kulturer, samt å gi omfattende opplæring for å sikre at alle ansatte tilpasser seg bedriftens kultur. Imidlertid mener Sutton at for å virkelig fremme kreativitet, bør vi ansette 'misfits', oppfordre dem til å utfordre hverandre, og til og med betale dem for å undergrave etablerte normer. "Weird Ideas That Work" systematiserer disse og andre bevist utradisjonelle ideer for å hjelpe deg med å transformere arbeidsplassen fra konformitet til noe mer uvanlig og kreativt. Boken er basert på omfattende forskning innen atferd og gir en grundig forståelse av hvordan man kan skape et mer inspirerende og innovativt arbeidsmiljø.

Prishistorikk

Lavest
212 KR
Høyest
222 KR
Gjennomsnitt
219 KR
Median
220 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke FREE PRESS
Navn Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company
GTIN/EAN/ISBN 9780743227889
Kategorier Bøker