Fundraising Management av Adrian (Institute for Sustainable Philanthropy USA) Sargeant, Jayne (RNLI UK) George

Fundraising Management av Adrian (Institute for Sustainable Philanthropy USA) Sargeant, Jayne (RNLI UK) George

Produktbeskrivelse

Å anvende markedsføringsprinsipper på ideelle organisasjoner og innsamlingssektoren er avgjørende for moderne innsamlere som ønsker å øke lønnsomheten og diversifisere innsamlingsstrategiene sine i en utfordrende bransje. Denne omfattende veiledningen gir en grundig innføring i prinsippene som ligger til grunn for profesjonelle praksiser, og undersøker kritisk de viktigste spørsmålene innen innsamlingspolitikk, planlegging og implementering. Den nye utgaven av 'Fundraising Management' bygger videre på de tidligere suksessrike utgavene ved å inkludere en integrert teoretisk ramme som hjelper innsamlere med å utvikle en kritisk og reflektert tilnærming til sitt arbeid. I tillegg inneholder denne utgaven nye elementer som veiledning i budsjettering og hvordan man formulerer en sterk og overbevisende investeringssak – to essensielle ferdigheter. Den gir også en omfattende dekning av digital fundraising og innsamlingsvirksomhet gjennom sosiale medier. Den nye utgaven tar også hensyn til de nylige endringene i innsamlingsmiljøet, særlig i Storbritannia.

Prishistorikk

Lavest
819 KR
Høyest
925 KR
Gjennomsnitt
891 KR
Median
906 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Fundraising Management av Adrian (Institute for Sustainable Philanthropy USA) Sargeant, Jayne (RNLI UK) George
GTIN/EAN/ISBN 9780367563714
Kategorier Bøker