Game Thinking: Innovate smarter & drive deep engagement with design techniques from hit games
Produktbeskrivelse
Hvordan blir markedsledende produkter til? Succesfulle innovasjoner når kanskje et bredt publikum, men de begynner aldri på den måten. Dette er innovasjonsparadokset som mange entreprenører feiler i å forstå – de typiske kundene i markedet ditt er ikke de du bør fokusere på når du utvikler ideen din. I stedet bør du finne 'superfans' som skjuler seg i publikum ditt: De som er villige til å ta risiko og godta en uferdig prototyp for å begynne å løse problemet produktet ditt skal eliminere. Vis ideen din til disse menneskene. Hva elsker de med den? Hvor ser det ut til å gå i feil retning? Å la disse tidlige tilhengerne 'leke' med ideen din gir deg rask og presis tilbakemelding på de mest presserende spørsmålene dine lenge før produktet er ferdig utviklet. Game Thinking gir fart på fremgangen din. I denne banebrytende boken presenterer Amy Jo Kim et trinn-for-trinn-system for å skape produkter som folk elsker... og fortsetter å elske. Hemmeligheten? Utvikle.