Gamify av Biran Burke

Gamify av Biran Burke

Produktbeskrivelse

Organisasjoner står overfor en engasjementskrise. Uavhengig av om de er kunder, ansatte, pasienter, studenter, borgere eller interessenter, sliter mange organisasjoner med å engasjere sine viktigste grupper på en meningsfull måte, spesielt når tiden er en kostbar og begrenset ressurs. Det er ikke overraskende at disse interessentene har utviklet forsvarsmekanismer for å beskytte seg selv. Kun noen få utvalgte organisasjoner klarer å bryte gjennom disse barrierene, og enda færre greier å engasjere på en betydelig måte. For å trenge gjennom disse barrierene og skape ekte engasjement, trenger organisasjoner et konkurransefortrinn. Her kommer gamification inn som en lovende tilnærming. Flere organisasjoner begynner å se på gamification som et nøkkelverktøy i sin digitale engasjementsstrategi. Selv om gamification har enormt potensial til å bryte gjennom, viser erfaringen at mange selskaper mislykkes i implementeringen. Ifølge Gartner er det forventet at 80% av dagens gamifiserte applikasjoner innen 2014 ikke vil nå sine forretningsmessige mål, primært på grunn av dårlig design. Som trend er gamification på toppen av hypotesyklusen; den har oppnådd stor oppmerksomhet, men bruken må forbedres for å realisere sitt fulle potensial.

Prishistorikk

Lavest
348 KR
Høyest
369 KR
Gjennomsnitt
359 KR
Median
358 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Gamify av Biran Burke
GTIN/EAN/ISBN 9781937134853
Kategorier Bøker