The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best Companies
Produktbeskrivelse
Boken som revolusjonerte salg og markedsføring i 1985, 'Strategic Selling', la grunnlaget for en rekke nyskapende konsepter innen salgsteknikker. Den avviste manipulative metoder og fremhevet viktigheten av prosess, noe som førte til at salg ble sett på som et felles prosjekt mellom selger og kunde. Dette banebrytende konseptet, kjent som 'Win-Win', fikk umiddelbar respons og hjalp Miller Heiman, selskapet bak boken, med å bli en global leder innen salgstrening med en imponerende kundeliste i bransjen. I denne nye utgaven av den klassiske boken, 'The New Strategic Selling', tilpasses innholdet til den raskt utviklende virkeligheten innen business-to-business salg. Boken presenterer ferske, relevante eksempler og nye strategier for å håndtere konkurransen. I tillegg finner man en egen seksjon med de mest stilte spørsmålene fra Miller Heiman-workshops. Lesere vil lære hvordan de kan identifisere de fire viktigste beslutningstakerne i enhver organisasjon, hvordan de kan forhindre intern sabotasje fra en "deal-killer", og hvordan de kan få seniorledere til å se frem til møter med dem.