I en tid der innovasjon er mer etterspurt enn noen gang, står mange igjen clueless og usikre på hvordan de skal oppnå den. Utfordringen er betydelig, og dette er grunnen til at så mange merkevarer og selskaper mislykkes. I en tid preget av kunstig intelligens, rask utvikling og uventede muligheter, finnes det utallige sjanser som venter på å bli utnyttet. Likevel er det mange dyktige og vellykkede individer som fortsatt går glipp av disse mulighetene. Deres kreativitet og innsats begrenses gjerne av syv fellestrekk som hindrer dem i å tenke nytt, og altfor ofte gjentar de tidligere beslutninger uten å ta sjanser. Tenk hvis vi kunne frigjøre oss fra disse fellenes begrensninger – hva ville vi kunne oppnå? Hvor mye mer vellykket kunne vi blitt? "Create the Future" gir deg verktøyene til å tenke disruptivt og tilbyr konkrete strategier for å skape ekte innovasjon og endring. Boken kombinerer Jeremys dynamiske og provoserende tankesett med taktikker testet gjennom samarbeid med ledende innovatører som Disney, Starbucks, Amex, IBM, Adidas, Google og NASA. Som en bonus er dette en dobbeltsidet bok; "Create the Future" inviterer deg til å tenke utenfor boka og forme fremtiden på en ny og spennende måte.