GRIN Publishing

When a Brand Gets Wings. Red Bull's Secret of Marketing Success

When a Brand Gets Wings. Red Bull's Secret of Marketing Success

Produktbeskrivelse

Boken 'Når en merkevare får vinger. Red Bulls hemmelighet bak markedsføringssucces' utforsker de unike strategiene som har gjort Red Bull til en av de mest gjenkjennelige og fremgangsrike merkevarene i verden. Forfatteren Jörg R. Schmidt deler innsikter om hvordan Red Bull har revolusjonert markedsføring ved å omfavne innovative metoder og engasjerende kampanjer. Gjennom eksempler og analyser viser han hvordan selskapet har klart å skape en sterk emosjonell forbindelse med sitt publikum, og dermed ikke bare solgt energidrikker, men også en livsstil. Boken gir leserne en dypere forståelse av merkevarebygging og de prinsippene som gjør at Red Bull flyr høyere enn konkurrentene. Enten du er markedsfører, gründer eller bare nysgjerrig på moderne merkevarestrategier, gir denne boken uvurderlige perspektiver og praktiske råd.

Prishistorikk

Lavest
206 KR
Høyest
215 KR
Gjennomsnitt
211 KR
Median
211 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke GRIN Publishing
Navn When a Brand Gets Wings. Red Bull's Secret of Marketing Success
GTIN/EAN/ISBN 9783638906128
Kategorier Bøker