GRIN Verlag

Development of an Online Marketing, Digital Branding and Social Media Communication Strategy for BMW

Development of an Online Marketing, Digital Branding and Social Media Communication Strategy for BMW

Produktbeskrivelse

Boken 'Development of an Online Marketing, Digital Branding and Social Media Communication Strategy for BMW' tar for seg utviklingen av en omfattende strategi for online markedsføring, digital merkevarebygging og kommunikasjon gjennom sosiale medier for luksusbilmerket BMW. Denne publikasjonen gir en grundig analyse av hvordan BMW kan styrke sitt digitale nærvær og engasjere målgruppen effektivt. Den utforsker verktøy og metoder for å optimalisere merkets synlighet på nettet, inkludert bruk av sosiale medier, innholdsmarkedsføring og strategiske partnerskap. Leserne vil få innblikk i dagens digitale landskap og praktiske tilnærminger som kan implementeres for å forbedre merkevarebevisstheten og kundetilfredsheten i en stadig mer konkurransedyktig bransje.

Prishistorikk

Lavest
185 KR
Høyest
193 KR
Gjennomsnitt
189 KR
Median
189 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke GRIN Verlag
Navn Development of an Online Marketing, Digital Branding and Social Media Communication Strategy for BMW
GTIN/EAN/ISBN 9783668569874
Kategorier Bøker