GRIN Verlag

Marketing Communication Strategies for Fashion Brands

Marketing Communication Strategies for Fashion Brands

Produktbeskrivelse

Boken 'Marketing Communication Strategies for Fashion Brands' tilbyr en inngående analyse av effektiv markedsføringskommunikasjon spesifikt tilpasset moteindustrien. Forfatterne utforsker de unike utfordringene og mulighetene som motemerker står overfor i et stadig skiftende landskap preget av raskt skiftende trender og forbrukerpreferanser. Gjennom praktiske eksempler og omfattende case-studier, lærer leseren hvordan man kan utvikle strategier som ikke bare fanger oppmerksomheten til målgruppen, men også styrker merkevaren og bygger langsiktig lojalitet. Denne boken er et must for studenter, markedsførere, og enhver som ønsker å forstå de mest effektive måtene å kommunisere i moteverdenen.

Prishistorikk

Lavest
524 KR
Høyest
546 KR
Gjennomsnitt
535 KR
Median
535 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke GRIN Verlag
Navn Marketing Communication Strategies for Fashion Brands
GTIN/EAN/ISBN 9783656858492
Kategorier Bøker