GRIN Verlag

Viral Marketing Campaigns For Horror Movies From 'The Blair Witch Project' (1999) Up To 'Rings' (2017)

Viral Marketing Campaigns For Horror Movies From 'The Blair Witch Project' (1999) Up To 'Rings' (2017)

Produktbeskrivelse

I boken 'Viral Marketing Campaigns For Horror Movies From 'The Blair Witch Project' (1999) Up To 'Rings' (2017)' utforskes utviklingen av virale markedsføringskampanjer innen skrekkfilmgenren. Fra den banebrytende kampanjen for 'The Blair Witch Project', som satte nye standarder for hvordan filmer kan markedsføres, til moderne tilnærminger brukt i 'Rings', viser boken hvordan kreative strategier kan fange publikums oppmerksomhet og skape buzz. Gjennom grundige analyser og case-studier viser forfatteren hvordan teknologi og sosiale medier har revolusjonert filmens markedsføringslandskap. En uunnværlig ressurs for markedsførere, filmprodusenter og entusiaster av skrekkfilm, tilbyr denne boken innsikt i hvordan man kan engasjere publikum på en unik og effektiv måte.

Prishistorikk

Lavest
206 KR
Høyest
215 KR
Gjennomsnitt
211 KR
Median
211 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke GRIN Verlag
Navn Viral Marketing Campaigns For Horror Movies From 'The Blair Witch Project' (1999) Up To 'Rings' (2017)
GTIN/EAN/ISBN 9783668466289
Kategorier Bøker