Boken «Be The Brand in Architecture» er en viktig ressurs for arkitekter som ønsker å nå nye høyder av suksess og anerkjennelse, samtidig som de utfører fantastisk arbeid. I dagens konkurransedyktige marked er forskjellen mellom suksess og fiasko ofte knyttet til hvordan man posisjonerer seg som en merkevare. Fantastiske prosjekter vil gå ubemerket hen med mindre de markedsføres effektivt. Denne boken gir innsikt og verktøy for hvordan man kan bli en anerkjent arkitekturmerkevare som tiltrekker drømmeprosjekter og øker lønnsomheten. Forfatteren, Prashant Maheshwari, har en MBA og er direktør samt medstifter av Ventura International Pvt. Ltd., som tilbyr arkitekter og interiørdesignere et utvalg av premium arkitekturprodukter for både interiør og eksteriør. Gjennom målsetningen om å 'tenke stort og annerledes', retter denne boken seg mot alle som ønsker å utnytte sitt fulle potensial i arkitekturbransjen.