Gyldendal Trade 150

I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day

I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day

Produktbeskrivelse

Med over 50 000 solgte eksemplarer i Danmark har denne boken vært på bestselgerlisten siden utgivelsen i 2017. Barack Obama benyttet en hemmelig konkurransefordel for å vinne to valg, og selskaper som Google, Amazon og Novo Nordisk bruker den samme innsikten for å drive innovasjon, øke etterlevelse, forbedre arbeidsmiljøet og selge flere produkter. I tillegg har ledelsen i suksessrike selskaper i C20-indeksen begynt å ta i bruk denne tilnærmingen som sin foretrukne strategi. Men hva slags innsikt dreier vi oss om? Svaret er at det handler om atferdsdesign. I den virkelige verden oppfører mennesker seg ikke nødvendigvis slik vi antar når vi utvikler våre vanlige strategier. Vi motsetter oss menneskelig biologi og psykologi når vi insisterer på at gode argumenter, brennende plattformer, klassisk endringsledelse, brosjyrer, kampanjer og felles møter er veien å gå. I stedet har Obama, Google og andre valgt å bruke en evidensbasert tilnærming for å endre atferd. Etter å ha lest "I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day", vil du forstå hvordan disse prinsippene kan anvendes for å oppnå bedre resultater.

Prishistorikk

Lavest
335 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
342 KR
Median
342 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Gyldendal Trade 150
Navn I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
GTIN/EAN/ISBN 9788702275834
Kategorier Bøker