Morten Münster er tilbake med oppfølgeren til den populære boken 'Jytte fra Marketing er dessverre gått for i dag'. Denne boken er fylt med hverdagseksempler som setter fokus på de utfordringene vi alle møter, både på jobb og hjemme. Münster gir ikke bare innsikt i problemene, men også praktiske råd om hvordan vi kan overvinne hinder og skape reell forandring. Leserene vil oppdage hva en kø i supermarkedet kan fortelle oss om den trege prosessen med endringer, og hvordan en hummer faktisk kan forklare kollegers demotivasjon. Videre utforsker han hvordan Randers kommunes strategi kan sammenlignes med en militær angrepsmanual, og hvorfor dette ikke er en positiv sammenligning. Han utfordrer også ideen om å endre andres mindset, og understreker viktigheten av å forstå at motivasjon kanskje er overvurdert. I stedet tilbyr han alternative metoder for å tilnærme seg endringer. En av de overraskende innsiktene i boken er at det noen ganger kan være en styrke å være uambisiøs. Denne boken er ideell for alle som jobber med endringsprosesser.