I boken "The Visual MBA" tar Jason Barron oss med inn i hans erfaringer fra MBA-programmet ved BYU Marriott School of Business. Med over 516 timer i klasserommet, utallige timer med lekser og betydelige investeringer, ønsket han å finne en mer interessant måte å ta notater på. I stedet for å skrive kjedelige nedtegnelser som ville bli glemt, utviklet Jason skisse-notater for hver klasse. Disse notatene fanget essensen av utdannelsen hans på en visuell og engasjerende måte, og utviklet seg til en uvurderlig ressurs for både studenter og profesjonelle. Etter å ha fullført sin MBA, startet Jason en svært vellykket Kickstarter-kampanje der han destillerte disse notatene til en selvpublisert bok. Denne boken retter seg mot ambisiøse forretningsledere fra alle samfunnslag og inntektsnivåer, og gir dem en forståelse av de kritiske konseptene man lærer i en handelshøyskole. Enten du vurderer å søke på handelsskole, er student i dag, eller har nysgjerrighet på hva som blir undervist i et MBA-program, vil denne underholdende og visuelle boken være til stor glede for deg.