Hvordan kan du nå frem til de vanskelig tilgjengelige beslutningstakerne som motsetter seg den støyen de møter hver dag? I en verden der vi alle oversvømmes av telefonsamtaler, spontane besøk, pop-up annonser og søppelpost, hvordan kan du og ditt produkt begynne å gjøre inntrykk i forretningsverdenen? Løsningen ligger i å kombinere etablerte salgsprosesser med moderne strategier fra sosiale medier. I 'Combo Prospecting' deler salgsekspert Tony J. Hughes sine innsikter om dagens nye type toppledere, hvilke kanaler de bruker, hvilke verdifortellinger som appellerer til dem, og den effektive metoden for å fange deres oppmerksomhet. I denne boken vil du lære å: * Lokalisere viktige påvirkningspunkter * Sikre møter med beslutningstakere * Bygge et imponerende online merke som skiller deg fra mengden * Utvikle en stadig voksende liste over lønnsomme henvisninger * Og mye mer! Tradisjonelle strategier for prospektering er i ferd med å bli irrelevante i dagens teknologidrevne hverdag.